Tuesday, May 4, 2010

扭蛋狂

啊啊啊,
練琴終於有點成績,
當我能夠完整地彈到 Lady Gaga 的 Poker Face 時會放上來給大家看,哈。
我相信會有這一天的啦。

下午的事不說了,

黃昏時跟貞同學去了逛街,
兩個無聊人又去了老麥。

之後坐在一旁在聊聊天,
然後就去扭蛋了。
還有兩隻給了別人,沒有拍進來。
我的天啊,我都扭了一打蜘蛛俠了,
還是沒有一隻變形俠醫,
現在它一套八款我有七款了,
還餘下十五隻多了的。

老實說大家有沒有興奮,

$5 一隻啊。:P

之後回家了,

今天腿很累,
晚上又要花時間把上面那些砌好,
完成了再拍照給大家看啊。

再每星期也最少一次老麥的話,

我就會變成這樣。

3 comments:

  1. 八款差一款... 不如妳同人交換啦, 唔係實重複... @_@

    ReplyDelete
  2. 好彩我冇咩儲一套野既習慣, 通常換野同抽野都係有最想要既一款就會停... @_@

    ReplyDelete
  3. rafael:
    我搵唔到人同我換-,-個個都係差果隻
    同埋我平時都好少會係咁 不過依套真係好想儲齊佢 :p

    ReplyDelete