Sunday, January 30, 2011

電腦死了

我只不過是想看看美劇跟電影啊,
可以我的電腦死了 (!!!!!),
連開也開不到呢,
怎麼好像每年新年電腦也會壞,囧。
起碼要新年後才能修好呢……
我的 Liz Lemon 啊!

話說今天入長洲呢,
去長洲之前去了老麥。
老麥不斷地在播 Taylor Swift 的歌呢,
有 spark fly 跟 haunted 呢,
莫名其妙地興奮。



之後入長洲啊,
都是很多人,
怎麼你們就是沒有別的地方去啊!
下午去了吃糖水,
之後吃完晚餐就回家啊。



很睏,又沒有電腦玩,
怎麼我的世界總是這樣黑暗呢。



明天去維園行年宵,
不要發生什麼事,好嗎?

3 comments:

  1. 我的DVD機都開不到, 好彩我冇另一架...

    但係最不幸的係我的擴音都開唔到, 想唔破財都唔得...

    希望新年買架新機代表好的開始! @_@

    ReplyDelete
  2. 係有另一架DVD機先岩... @_@

    ReplyDelete