Sunday, January 24, 2010

隨記

星期天,很睏。
這應該是藥物的影響吧?
總是很想睡很想睡。

病情沒有半點好轉,囧。

明天又是星期一了,
又要去上課,
又是派卷了,
天啊我身心都不能再承受這樣的打擊。:P

很想去看一個真正不錯的日出。

相機上星期壞了,
一年內已經壞了兩次,
拿去修理的價錢我想應該可以買部新的。
下次再壞的話,
我決定頭也不回就把它掉進最接近的垃圾桶。

6 comments:

  1. Hi Kay! 我放了妳的BLOG在我的FAVORITE LINKS,
    方便睇到妳的最新POST和更新時間, 其實真係方便! @_@
    保重身體, 如果要換相機可以問問我, 因為我經常留意相機的,
    小型DC可以買舊款少少的, 功能其實差唔多! @_@

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. rafael:
    我都更新得幾密下 :p

    相機方面我都成日有留意架
    不過都係得個睇字 邊有咁多錢買=0=
    前排問人借左部 canon 既 eos500d (大概啦 唔太記得)
    發現影出黎既相真係同小型dc差好鬼遠
    所以自己心郁郁買左部 canon 既 eos400d
    可能係自己偏好 canon 依個牌子=0=

    部相機仲未到手 好期待 :)
    話說因為我都算叫做入門級
    所以買左部舊小小既初級單鏡機玩住先
    舊小小冇咁貴嘛 :P
    雖然都已經係三年前出品…=0=

    我應該會有好多問題等住問你架 :)

    ReplyDelete
  4. 其實我都係用緊入門級450D, 已經用左年多, 影既相一樣好靚, 最緊要有心機學同影, 所以400D已經好夠用! ^.^
    高級機如5D2等好耐都未平, 連我都要儲錢買... @_@
    妳是跟KIT SET鏡頭買嗎?其實都一些不算太貴,
    但好好既入門級鏡頭,如50mm F1.8只係賣700多!^.^

    ReplyDelete
  5. rafael:
    用的應該是EF-S 17-85mm f/4-5.6is USM或EF-S 18-55mm f/3.5-5.6is
    因為還沒有到手啊 所以不知道=0=

    ReplyDelete
  6. EF-S 17-85mm f/4-5.6is USM 這一支會好好多,
    點都好, 恭喜哂! 加油影多D靚相! ^.^

    ReplyDelete