Tuesday, February 23, 2010

失樂園 - 草蜢


黃偉文填的詞每次都很 "到肉"。
這首歌是今天無意中在收音機聽到的,
我不像這個年代的人,對吧?
但音樂是不分年代不分區域的,哈。

-------------------------------------------------------

今天上課,今天上英文,
今天又是 listening。
夠了,為什麼這幾天都要寫這麼多字?
我的手都很痛,唉。

今天沒有什麼特別事發生,
畫在枱上的公仔被坐在旁邊的朋友刪去了,
listening 是全班第二,第一的比我多六分。

好了,明天真的要動手做《唐山大地震》多達十多頁紙的閱讀報告。

2 comments:

  1. 我都冇聽過這支歌, 唔知係咩年代咩出品...
    今日更新唔到BLOG, 可能夜少少再試試... @_@

    ReplyDelete
  2. rafael:
    係囉 我都冇聽過=0=
    我都唔知佢咩野年代出品 但係睇d造型都唔會係我個年代 :p

    ReplyDelete