Friday, February 26, 2010

第八個

今天放假啊!
還時比平時早起來了,
約了 ray 去行街。

我們去了 shakey's pizza 吃 lunch,
其實已經差不多是下午茶時間,
但仍然叫了個 set lunch 來吃。
  
之後去買耳環啊,
今天帶了四隻耳環回家,
如果我帶在耳仔上的也計的話。
還偶遇了豬茵跟肥杏,囧。

今天去穿耳了,
朋友問沒有第七怎麼會有第八?
我說,我一口氣由六去了八,
自己想想吧。:P

之後去了 mos burger 吃 tea,
主要是想休息一下,還想聊一下天。
有人拿了我的電話看 Taylor Swift,
我早就說了她是魅力沒法擋。:D

之後回家啊,
今天整天哼著的是 Lady Gaga 的 Paparazzi。

3 comments:

  1. Laday Gaga 睇黎真係幾紅, 最近又攞左最佳女歌手... @_@

    ReplyDelete
  2. rafael:
    我真係好中意 Lady Gaga 架 :)
    其實佢係音樂方面真係好有才華

    hahaha我都冇諗過意頭依個問題xd

    ReplyDelete