Wednesday, March 17, 2010

Telephone - Lady Gaga (MV)

啊, 這回一定很失望了。
Telephone 的 mv 被 youtube 設定為十八禁,
放不到上來,囧。

幸好已經一早下載到電話裡,
明天乘車時可以看啊。:)

話說有一次在地鐵裡看 Bad Romance 的 mv 時,
坐在旁邊的那個女人也在看,
最後她看到整個人也靠在我身上, 囧。
我說,我知道這個 mv 是好看啊,
你要看就出聲啊,我不介意。:D

這裡也說一下,
Bad Romance 也是 Lady Gaga 的 mv,
這個 mv 也被選為廿一世紀裡最好看的 mv,
沒錯我也覺得這個 mv 是超級正啊,
有機會放上來給大家看吧。
其實這個 mv 都已經推出了一段時間,
大家可以上 youtube 找找看,
真的很好看,
故事性也挺強的,
最緊要是 Lady Gaga 真的超級正。:P

今天晚上出去晚餐。

換了 Kelly 的《微光》做電話鈴聲,
平時我是不會聽國語歌的,
但 Kelly 的國語歌也是超級正。:D

5 comments:

  1. 頭先上Youtube睇左Telephone MV, 真係好好睇, 今次仲有埋Beyonce客串, 好正!
    係咪To be continue 呢? @_@

    ReplyDelete
  2. rafael:
    係架 我信佢有第三集
    因為 GAGA 自己都講左今次 telephone 既 mv 係上次 paparazzi 既續集黎架
    所以我諗你想知道晒成個完整既故事都要睇埋 paparazzi 果個
    佢有講埋點解 GAGA 會係監獄到出黎

    GAGA d mv 不嬲故事性都好強 :)

    ReplyDelete
  3. rafael:
    佢首 telephone 本身都係 ft. beyonce 架

    ReplyDelete
  4. 頭先睇番第一集, 有youtube真係方便, 有第3集記得通知! ^.^

    ReplyDelete