Sunday, September 18, 2011

兩個夢


昨天夢到她了,
我肯定是因為看得太多 Ugly Betty。
Vanessa Lynn Williams (born March 18, 1963) is an American pop-R&B recording artist, producer, dancer, model, actress and showgirl. In 1983, she became the first woman of African-American descent to be crowned Miss America, but a scandal caused her to relinquish her title early. Williams rebounded by launching a career as an entertainer, earning multiple Grammy, Emmy, and Tony Award nominations.
原來她是 Miss America 來的!
好強!

她總是很有女王的氣勢 (!)

還是我有一點被虐的傾向?

話說昨天還發了另一個夢,
又是生化危機,我真的看太多了。
不知道是不是因為一口氣發了兩個夢而且都是很緊張刺激,
今天明明都已經睡到自然醒但還是很累。

今天去行山了,

一口氣行了兩次。
我從來不知道原來自己可以行得這樣,哈。

但真的全身也散了,

明天還是一早起來去上學。

是不是可以不去上學的?


今天已經是 18 號了!

不用再等多久,美劇回來了!
不過原來在我電腦的劇集都夠我看到下季美劇再開始,
真的有這樣多嗎?

還差五集!

No comments:

Post a Comment