Tuesday, January 19, 2010

fuxk the English

今天上學是英文,
有了考試成績了,
的確比想像中的低。
嗯,這個時候就會想起漢強老師的一句說話,
「只要你想著自己只有零分,當你拿到試卷的時候就會很開心。」

中五完了之後,
從來沒有這種想法,
直到現在。
有一種很強烈的感覺,
很想回到從前的生活。

會不會真的變老了?
最近變得總是很懷念從前。
怎樣也好,"從前" 也不會再回來,
我知道,再辛苦也只有向前看,才能解決現在的問題。

中六之後,根本沒有什麼 "愉快的校園生活",
有的只有一堆堆積如山的功課和在前面跟我揮手的 A-level。

真想一槍把前面的 A-level 打死。

5 comments:

  1. 這個係最辛苦的時候, 到上大學就會比較輕鬆,
    到打工又到人生另一個起點, 我既感覺就係咁... @_@

    ReplyDelete
  2. rafael:
    讀唔讀到大學都係一個問題 a_a

    ReplyDelete
  3. 咩咁岩? 我睇FACEBOOK 16,17號好多人去長洲同大澳,
    本來想在17號去埋大澳, 不過太大煙霞所以冇去,
    都係16號比較好天, 果日真係好多人,
    妳經常去游水嗎? @_@

    ReplyDelete
  4. 其實我都係讀完高中就出黎做野, 大學係後來夜晚讀番,
    不過返工又返學真係好辛苦, 有得揀就讀左先做野好! @_@

    ReplyDelete
  5. rafael:
    實情我係唔識游水架haha
    不過會成日入去食飯囉
    果到d路我都行到熟晒

    大學有邊個唔想讀
    不過我真心想讀大學架
    所以我要努力讀書 .\/.

    ReplyDelete