Monday, July 19, 2010

我考完了 (y)


終於連中化的卷二都考完了,
好了我終於可以放心去玩。
雖然一直都也在玩,囧。

今天本來有一個去澳門的機會,

某人去為入學的事情而煩惱,
而我當然是去玩啊!
但最後卻因為考試所以沒有去,唉。

我想某人會有下次的啊,

這次我一定要跟著你過去。
(啊我不是詛咒某人)

其實有時我的脾氣也挺小孩子的,

但也要看對象是誰,
總不能對住老闆發脾氣要吃 yogurt。

其實我還在想,星期三到底去不去看電影好,

現在我像變成了衰人……

2 comments:

  1. 考完試可以輕鬆一下, 來澳門玩都係一個唔錯既主意,
    不過夏天會好辛苦, 由其係近日真係超級熱爆! @_@

    ReplyDelete
  2. rafael:
    我諗除左北極熊屋企同企鵝屋企之外 都冇咩地方係唔熱haha
    澳門我咁大個女淨係去過一次咁大把 仲要去得果半日-,-

    ReplyDelete