Thursday, August 19, 2010

人生的第一次 apple crumble

也許你會問,
自家製甜品有什麼好出奇?
對我來說,可是極神奇的事呢!
要成功弄一個能見人的甜品出來,
而又不毒死所有人,是很難的啦,
我對廚藝的天份是零。

今天 Mango 來了,

所以就跟她一起弄一個 apple crumble。
首先材料嘛,
有牛油、檸檬、蘋果、麵粉、肉桂粉、糖等等。
把蘋果去皮切片,
然後加入熱水、糖、檸檬汁 (先把檸檬變成檸檬汁嘛!) 再煲一會兒,
煲到有點小氣泡就可以熄火了。
然後把麵粉、糖、牛油混合。
撈啊撈啊撈啊……
把已經煲好的蘋果鋪底。
剛才那團東西撈到變成這樣,
就可以拿去冰箱雪大概 20mins,
然後鋪在蘋果的上面。
再之後拿去焗爐焗 40mins 呢。
焗完就是這樣子了。
很成功呢,
沒有毒死人之餘,我也沒有把廚房燒掉,
嗯。

製作花絮不讓你們看了,

過於驚嚇,嚇死你們我可賠不起醫藥費。

其實呢,這個 apple crumble 是為了慶祝某人生日才弄的啊,

至於是誰生日嘛,我就不告訴你了,哈。
happy birthday to you~
先許個願,再吹蠟燭吧,
雖然這個不是生日蛋糕。

其實加點 wripping cream 或全脂奶會更正,
我選擇了 wripping cream。;)

同日為鄭瘦人生日。:P

5 comments:

  1. 其實我都覺得自己整野食係一件好神奇既事黎,
    因為我只識整D好簡單既野食... @_@

    ReplyDelete
  2. 咁岩又有一個BLOG友教整野食, 下次可以整呢樣玩吓!
    http://aislim.blogspot.com/2010/08/chocolate-cookies.html

    ReplyDelete
  3. rafael:
    真係極之神奇 我整完都唔信係自己整haha
    不過佢教果個好似好難咁 我係幼童級黎架咋 a_a

    ReplyDelete
  4. 妳都算好西利, APPLE CRUMBLE都整到,
    睇日開PARTY都可以自已整野食!


    Re: 一來好大, 二來好多人排隊... 一日最多行到兩三個區,
    一個區有好多個展館, 如果去之前準備好去邊就可以慳番好多時間,
    我係去左D少人既館, 所以基本上都冇點排過隊, 主題館都好
    大所以又係唔洗排, 其實仲有好多好多個館跟本冇可能睇得哂!
    我個人既貼士就係見到長龍唔好排, 咁就可以睇多好多野!

    ReplyDelete
  5. rafael:
    其實都唔算太難 依個 apple crumble 算係除左木糠布甸之外最易整既甜品

    但係係唔係有d館一定要排隊先入到去
    唔睇又好似唔知點咁 但係睇又要排大隊
    矛盾 a_a

    ReplyDelete