Wednesday, October 27, 2010

我要的戲票,我早已買了。

標題是 Sammi 其中一首歌的歌詞,
但我自己把它改掉了,哈。
應該說是演唱會門票,不是戲票。
是 Taylor Swift Live in Hong Kong 2011 的門票的!
昨天我還在苦惱著怎麼辦,
今天我已經去買了啊!
此刻心情實在興奮得難以形容,
還有四個月就能見到 Taylor 了,
好,我等。;)

還買了 Taylor 新推出的唱片呢。
是昨天推出的,
本應昨天應該就去買了,
但實在沒有時間,
所以今天才去買啊。
直髮 Taylor,怎樣啊美人。;D

快點二月吧好不好?


把今天上學的事都拋諸腦後了,

但我今天是有去上學的。

2 comments:

  1. 嘩!有演唱會睇真係開心, 仲要係大美人的演唱會!
    我都好耐冇去過睇演唱會... @_@

    ReplyDelete
  2. rafael:
    係啊haha 真係好開心
    我真係好怕買唔到飛架 a_a 所以即刻去買

    ReplyDelete